I. DEFINICJE
- Dane osobowe – wszystkie informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy;
- Polityka – niniejsza Polityka prywatności;
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- Serwis – serwis internetowy prowadzony przez ADO danych osobowych pod adresem max@eti.pl
- Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub korzystająca z jednej albo kilku usług czy funkcjonalności opisanych w Polityce.
II. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH (ADO)
Administratorem Państwa danych osobowych jest encloud.pl 63-930 Jutrosin, Grąbkowo 76 dalej jako: „ADO”.
Jeśli chcą Państwo skontaktować się z ADO w sprawie szczegółowych zasad i warunków związanych z przetwarzaniem danych osobowych, prosimy kierować pytania na adres e-mail: max@eti.pl
III. CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
- Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu:
- realizacji zamówienia – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO (zawarta umowa);
- umożliwienia kontaktu Użytkownika z ADO – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda Użytkownika);
- wystawienia faktury oraz prowadzenia księgowości – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c (obowiązek prawny);
- udostępnienia faktur online – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO (zawarta Umowa);
- ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń, związanych ze świadczonymi usługami przez ADO – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes ADO);
- archiwizacji oraz dowodowym, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazywaniu faktów o znaczeniu prawnym – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes ADO).
IV. ZAKRES PRZETWARZANYCH DANYCH
- W zależności od sposobu korzystania z Serwisu, możemy przetwarzać następujące dane:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu,
- adres zamieszkania,
- dane do faktury (nazwa firmy, NIP, adres),
- adres IP, identyfikatory cookies.
V. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH
- W przypadku przetwarzania danych osobowych w celach; ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń, związanych ze świadczonymi usługami przez ADO, realizacji umowy świadczenia usług rekrutacyjnych, archiwizacji i dowodowym, dane osobowe przetwarzane są do czasu przedawnienia roszczeń.
- W przypadku przetwarzania danych osobowych w celach; obsługi aplikacji złożonych przez Użytkownika za pośrednictwem formularza kontaktowego, marketingowych, zapisania się Użytkownika do newslettera oraz umożliwienia kontaktu z ADO, dane osobowe przetwarzane są do czasu odwołania udzielonej zgody.
VI. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Serwis korzysta z usług podmiotów zewnętrznych, które wspierają go w prowadzeniu działalności. Powierzane są do przetwarzania Państwa dane – podmioty te przetwarzają dane w szczególności na udokumentowane polecenie.
Podkreślenia wymaga, że Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane przez podmioty spoza Unii Europejskiej.
- Dostawcy usług – Państwa dane osobowe są przekazywane dostawcom usług, z których korzysta ADO przy prowadzeniu Serwisu. Dostawcy usług, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom ADO co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy).
- Podmioty przetwarzające – ADO korzysta z dostawców, którzy przetwarzają Państwa dane osobowe wyłącznie na nasze polecenie. Jest to w szczególności firma księgowa, operator płatności internetowej oraz firma kurierska. Ponadto, podmioty przetwarzające świadczą dla ADO usługę hostingu w chmurze obliczeniowej, dostarczają systemy do marketingu online, do wyświetlania powiadomień web push, do wysyłki wiadomości e-mail, do analizy ruchu w serwisie, do analizy skuteczności kampanii marketingowych, jak również wspierają realizację określonych usług i funkcjonalności.
- Administratorzy – ADO korzysta z dostawców, którzy nie działają wyłącznie na nasze polecenie i sami ustalą cele i sposoby wykorzystania danych osobowych. Świadczą oni usługi kampanii marketingowych oraz prowadzą badania statystyczne. Serwis korzysta także z usługi Facebook oraz Instagram. Warunki korzystania z tej usługi dostępne są pod linkiem https://www.facebook.com/privacy/explanation oraz https://help.instagram.com/811572406418223/?helpref=hc_fnav&locale=pl_PL
- Organy państwowe – ADO może udostępnić Państwa dane osobowe, jeżeli zwrócą się do nas o to uprawnione organy państwowe, w szczególności jednostki organizacyjne prokuratury, Policja, Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów lub Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
VII. UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKÓW
- Prawo do cofnięcia zgody – mają Państwo prawo do cofnięcia zgody, jakiej udzielili Państwo w momencie zakupu, jak również podczas korzystania z poszczególnych usług i funkcjonalności. Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez nas zgodnie z prawem przed jej cofnięciem.
Podstawa prawna: art. 7 ust. 3 RODO
- Prawo do sprzeciwu wobec wykorzystania danych – mają Państwo prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec wykorzystania danych osobowych. Jeżeli sprzeciw okaże się zasadny i ADO nie będzie posiadać innej podstawy prawnej do przetwarzania Państwa danych osobowych, ADO usunie dane, wobec wykorzystania których był wniesiony sprzeciw.
Podstawa prawna: art. 21 RODO
- Prawo do usunięcia danych – mają Państwo prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych. Żądanie usunięcia wszystkich danych osobowych będziemy traktować jako żądanie usunięcia konta w serwisie. Pomimo żądania usunięcia danych osobowych, w związku z wniesieniem sprzeciwu lub wycofaniem zgody, ADO może zachować pewne dane osobowe w zakresie niezbędnym do celów ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Podstawa prawna: art. 17 RODO
- Prawo do ograniczenia przetwarzania danych – mają Państwo prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Jeżeli zgłoszą Państwo takie żądanie, do czasu jego rozpatrzenia może zostać uniemożliwione korzystanie z określonych funkcjonalności lub usług serwisu.
Podstawa prawna: art. 18 RODO
- Prawo do dostępu do danych – mają Państwo prawo uzyskać od ADO potwierdzenie, czy przetwarzamy Państwa dane osobowe oraz:
- uzyskać dostęp do swoich danych osobowych;
- uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania danych lub o kryteriach ustalania tego okresu, o prawach przysługujących na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską;
- uzyskać kopię swoich danych osobowych.
Podstawa prawna: art. 15 RODO
- Prawo do sprostowania danych – mają Państwo prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych.
Podstawa prawna: art. 16 RODO
- Prawo do przenoszenia danych – mają Państwo prawo otrzymać swoje dane osobowe, które zostały dostarczone ADO, a następnie przesłać je do innego, wybranego przez siebie, administratora danych osobowych, np. do innego operatora podobnych serwisów.
Podstawa prawna: art. 20 RODO
- W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
VIII. TERMIN UDZIELENIA ODPOWIEDZI PRZEZ ADO
Jeżeli zdecydują się Państwo wystąpić do ADO z żądaniem, spełnimy to żądanie albo odmówimy jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 30 dni od daty jego otrzymaniu.
W celu skorzystania z przysługujących Państwu praw prosimy o kontakt z ADO pod adresem e-mail: max@eti.pl
IX. PLIKI COOKIES
Sklep internetowy korzysta z plików cookies (tzw. „ciasteczek”), które są zapisywane w urządzeniu końcowym użytkownika i przeznaczone są do korzystania ze strony internetowej sklepu.
- Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
- dostosowania zawartości strony internetowej do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze sklepu;
- tworzenia statystyk i analiz, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze strony, co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości (np. za pomocą narzędzi takich jak Google Analytics);
- zapewnienia poprawnego działania systemów płatności, w tym integracji z zewnętrznymi operatorami płatności (np. Przelewy24).
- Pliki cookies nie służą do identyfikacji użytkownika i na ich podstawie nie jest ustalana jego tożsamość.
- W ramach sklepu mogą być stosowane dwa zasadnicze rodzaje plików cookies:
- sesyjne – tymczasowe pliki przechowywane w urządzeniu użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony lub zamknięcia przeglądarki;
- stałe – przechowywane w urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do momentu ich usunięcia przez użytkownika.
Użytkownik może samodzielnie zarządzać ustawieniami cookies, w tym je blokować lub usuwać, korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej. Ograniczenie stosowania plików cookies może jednak wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie sklepu.
X. ZMIANY W POLITYCE PRYWATNOŚCI
Stosownie do potrzeb zastrzegamy możliwość zmiany i uzupełnienia Polityki Prywatności.